Szeretettel köszöntelek a VASÚTBARÁTOK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
VASÚTBARÁTOK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a VASÚTBARÁTOK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
VASÚTBARÁTOK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a VASÚTBARÁTOK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
VASÚTBARÁTOK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a VASÚTBARÁTOK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
VASÚTBARÁTOK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
12 éve | M Imre | 0 hozzászólás
"Az ausztrál vasúttársaság viselkedés-kampánya azt mutatja, hogy arrafelé is sokaknak nem tanította meg az anyukájuk, vagy az iskola, hogy hogyan illik viselkedni. A kampány igen egyszerűen, "szuperegyszerű" szájbarágós módszerrel operál, mintha óvodások vagy félkegyelműek lennének a célközönség. Emiatt a kampány rajzai a kifigurázások céltáblái lettek a neten, sokszor igen durva poénokat gyártva az eredetiből. Ezeket nem linkeljük be, azt mindenki keresse meg magának, ellenben itt az eredeti.
12 éve | M Imre | 0 hozzászólás
http://www.magyarhirlap.hu/turizmus/interrail_valtozas_a_vasuti_utazasban.html
írja a magyarhirlap.hu
A legnépszerűbb országok közlekedése a nagy sebességű hálózaton alapul, napjainkra az éjszakai utazás lehetőségei csökkentek
A közkedvelt InterRail-igazolványt negyven éve lehet használni az európai vasúthálózat meghatározó részén, ám a közelmúltban nagyot változott a világ. Erre érdemes felkészülniük az utazóknak, akik vonattal vágnak neki a kontinens bebarangolásának.
|
|
http://index.hu/belfold/2012/06/19/a_ferihegyi_gyorsvasut_tortenete/
írja az index.hu
Együtt vonatoztak a MÁV-osokkal azok a sanghaji mérnökök, akik a MÁV-val párhuzamosan dolgoznak a ferihegyi gyorsvasút tervein. A kínai koncepció grandiózusabb, szinte újraépítene mindent, míg a MÁV a meglévő nyomvonalat foltozgatná. Bár még csak a terveket rajzolják, a kormány arra számít, hogy a kínai hitelből megvalósuló beruházáson magyar cégek dolgozhatnak. Az előkészületek felkeltették a Közgép érdeklődését is.
http://www.hirado.hu/Hirek/2012/06/14/09/Ket_ev_turelem_az_ara_a_gyorsabb_vasutnak.aspx
írja a hirado.hu
Két nap múlva kezdődik az első vágányzár a Budapest-Esztergom vasútvonalon. 2014-re ígérik a pálya megújítását, amely után gyorsabb, kényelmes lesz az utazás.
Befejeződésükhöz közelednek az M0-ás felújítási és bővítési munkái az M6-os és M7-es közötti déli szektorában, július végére, augusztus elejére már kétszer három sávon lehet majd közlekedni az autóúton, amelyhez mindkét oldalon leálló részt is építenek – mondta a 180 percben Loppert Dániel, a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
12 éve | M Imre | 0 hozzászólás
http://index.hu/gazdasag/magyar/2012/06/09/vasut_imf/
írja az index (további forrás a VDSZSZ honlapja)
Hűtlen kezelés gyanúját is felveti vasúti szakszervezeti vezetők szerint, hogy a MÁV nem azokat a vonalakat újítja fel, amelyeknél ez szükséges lenne, ehelyett viszont olyan helyen indultak munkálatok, ahol arra semmi szükség. Egy pénteki, a Vasúti Dolgozók Szabad Szakszervezete és a fejlesztési minisztérium képviselői között zajlott, videóra vett egyeztetésen a minisztérium képviselője is azt állítja, nem tudják elérni, hogy ne "más szempontok" érvényesüljenek a döntéseknél.
12 éve | M Imre | 0 hozzászólás
írja az origo
Minden országnak voltak "nehéz" korszakai (munkatáborok), arra utalok, hogy az oroszoknak a Gulag, azaz ’Javítómunka-táborok Főigazgatósága’ rendszer, a németek viszonyában például a Katyńi vérengzés, melyről Leopold Jerzewski írt igen olvasmányos könyvet (melyben az oroszok "szerepe" is tisztába kerül).
Egy komment:
"Azt írja a cikk, a vasutépítés ÉRTELME megkérdőjelkezhető.
12 éve | M Imre | 1 hozzászólás
A vasút veszélyes üzem, és ezt nem lehet elégszer elmondani!
Az első nap kezdetét vette az oktatás. Egyfajta bemelegítésként, alapozásként munkavédelmet, tűzvédelmet, balesetvédelmet és környezetvédelmet tanultunk. Egyfelől minden oktatást illik (azon túl, hogy kötelező) egy munkavédelmi oktatással kezdeni, másrészt pedig nekünk a tanmenet része az úgynevezett orientációs utazási gyakorlat, ahol a mozdonyvezetőt kísérjük el egy nappali és egy éjszakai szolgálatra.
12 éve | M Imre | 0 hozzászólás
Ismét megbizonyosodhattunk róla, hogy a vasúton a legfontosabb: a papír!
Már ismerősökként üdvözöljük egymást reggel a tanteremben, bár még nem mindenki ismer mindenkit név szerint. Az első két padon spirálozott jegyzetek, és a „piros könyvek”. F.1-es, F.2.-es Utasítások, és a Forgalmi Utasításhoz tartozó függelék. És a leendő mozdonyvezetők, a tanfolyami hallgatók előtt is szép halomban gyűlnek a papírok, dokumentumok.
12 éve | M Imre | 1 hozzászólás
Titokban döntött a MÁV-Start Zrt. a 64 éves Utasellátó, pontosabban annak belföldi étkezőkocsi szolgáltatása megszüntetéséről. A "robogó éttermek" pincérei, szakácsai június 15-én dolgoznak utoljára, bár ezt ők még nem tudják. Ám a spóroló vasúttársaság pontatlan becsléssel mutatta ki, miért nem éri meg fenntartani a szolgáltatást.
A MÁV-Start Zrt. ugyan maga sem tudja pontosan kiszámolni, veszteséges-e a belföldi étkezőkocsik fenntartása és üzemeltetése, mindenesetre az állami tulajdonú MÁV-leánycég a takarékosság indokával hozott gyors döntést az InterCity (IC) vonatokhoz kapcsolódó plusz szolgáltatás leállításáról.
12 éve | M Imre | 0 hozzászólás
A Környezet- és Természetvédő Szervezetek 22. Országos Találkozója követeli, hogy a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium vonja vissza a 2012, április 15-étől életbe lépő menetrend-változtatások tervét, és szervezzen erről, a milliókat érintő kérdésről Nemzeti Konzultációt.
Annál is inkább szükség van erre, mert néhány évvel ezelőtt már volt egy széleskörű társadalmi vita a vasúti közlekedés kínálatának csökkentéséről, és kiderült, hogy azt az emberek többsége nem támogatja, de értelme sincsen.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás