Szeretettel köszöntelek a VASÚTBARÁTOK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
VASÚTBARÁTOK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a VASÚTBARÁTOK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
VASÚTBARÁTOK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a VASÚTBARÁTOK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
VASÚTBARÁTOK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a VASÚTBARÁTOK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
VASÚTBARÁTOK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
8 éve | LEHOCZKI zoltán | 0 hozzászólás
http://iho.hu/img/vasut/1503/150331_paks/IMG_5757__150401.jpg
http://iho.hu/img/vasut/1503/150331_paks/IMG_5757__150401.jpg
8 éve | LEHOCZKI zoltán | 0 hozzászólás
|
|
9 éve | LEHOCZKI zoltán | 0 hozzászólás
http://iho.hu/hir/tehervonat-siklott-nogradban-150408
http://www.archivnet.hu/hetkoznapok/keresetlen_szavak_a_vonatok_tisztasagarol.html?oldal=1
írja Péterffy Gergely az archivnet.hu oldalon
„Most
se víz, se szappan, se papír, se kézmosóvíz. Kár a gőzért. Mindent
ellopnak! A vizet nem lehet, hát kifolyatják. A tróger addig nyomja a
pedált, amíg az utolsó csepp ki nem folyik. A mosdó váltót addig
cseszegeti jobbra-balra míg meg nem unja. Mit lehet tenni?”
Bevezető
A
fenti idézet tanúsága szerint a vasút már a kádári fénykorában is
gondokkal küzdött vonatainak és állomásainak tisztasága terén.
11 éve | LEHOCZKI zoltán | 0 hozzászólás
írja az infonograd.hu
Több szakaszon is újraindulhat a forgalom.
A MÁV kezdeményezni fogja a szlovák vasúttársaságnál négy korábban leállított vonalon a vasúti forgalom megújítását. Ezek konkrétan a Győr–Pozsony, Balassagyarmat–Losonc, Miskolc–Kassa, Hatvan–Losonc szakaszok.
Miskolc és Kassa között jelenleg is van forgalom, igaz mindössze naponta két gyorsvonatpár, de indokolt lenne személyvonatokat is járatni. A felek a közeljövőben egyeztetnek az ügyben.
11 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás
Móricz János életútjának rövid összefoglalása, az ecuadori Táltosok-barlangjának titka, Móricz János őstörténet-elméletének újraértelmezése, egy lehetséges bizonyíték a fémkönyvtár létezésére, az ecuadori kutatások folytatása.
Előadó: Varga Zoltán
43 éves geológus, a Móricz János Kulturális Egyesület elnöke. Egy 2 éve történt fogadalma alapján Móricz János születésének 100. évfordulóján (2023-ban) méltó módon fog megemlékezni a kutató emlékhelyénél. Célja tehát a kutató életművének megismertetése, a valós alapokig való letisztítása, a kutatások folytatásának előmozdítása.
http://mozdonyrol.blog.hu/2013/05/20/duplan_fizettettek_a_gyorspotjegyet
írja a mozdonyrol.blog.hu
A blogon korábban már többször is foglalkoztunk a gyorsvonati pótjegy témakörével. A rövid határidős bevezetés természetesen nem ment zökkenőmentesen: azon túl, hogy egyes pénztárakban (a pénztárosok oktatásának csúszása miatt) a mai napig képtelenek kiadni a gyorsvonati pótjegyet, a MÁV-Start–GYSEV átmenetben utazókkal duplán fizettették meg a jegy árát.
11 éve | M Imre | 0 hozzászólás
http://vasut.kteam.hu/hetidezete.html
írja vasut.kteam.hu
(A dőltbetűs részek a honlapgazda kommentárjai)
„A helyi, országos vagy regionális jelentőségű, az európai folyosókra ráhordó vasútvonalak szerepe háttérbe szorult a nagyívű, összeurópai hálózati tervezésnél, ezen ráhordó funkciók elhanyagolásával a TEN-T hálózatra fordított beruházások hatékonysága is csökken. A megoldás ez esetben az elszámolható beruházások körének szélesítése, projektcsomagok létrehozása lenne.” Alscher Tamás "A vasúti közlekedés fejlesztése Európában és Magyarországon" című, március 27-i anket keretében tartott előadásáról számol be Kemsei Zoltán az IHO-ban |
Képesek vagyunk-e, tanulni saját hibáinkból, vagy az M4 metró után az összes elérhető forrást V0-ra, további autópályákra és az új paksi blokkokra költjük el?
http://iho.hu/hir/a-torzshalozat-resze-lesz-a-bakony-vasut-es-nagyborzsony-130514
írja az iho.hu, MTI közlés alapján
Az állam kizárólagos vagyoni tulajdonába kerülnének a műemlékvonalak.
A nemzeti vagyonról szóló törvény módosításáról szóló javaslat általános vitájával folytatta munkáját kedden az Országgyűlés. A javaslat értelmében két műemléki védettségű vasúti vonallal egészülne ki a nemzeti vagyonról szóló törvény
11 éve | M Imre | 0 hozzászólás
http://www.baleset-megelozes.eu/cikk.php?id=707
http://kreszvaltozas.hu/news_details/74/majus_1-tol_modosult_a_kresz
írja a kormany.hu, és ennek közérthetőbb magyarázata a baleset-megelozes.eu vagy a kreszvaltozas.hu oldalakon
2013. május 1-jei hatállyal módosult a közúti közlekedés szabályairól szóló 1/1975.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu