Szeretettel köszöntelek a VASÚTBARÁTOK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
VASÚTBARÁTOK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a VASÚTBARÁTOK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
VASÚTBARÁTOK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a VASÚTBARÁTOK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
VASÚTBARÁTOK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a VASÚTBARÁTOK közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
VASÚTBARÁTOK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
12 éve | M Imre | 1 hozzászólás
A vasút veszélyes üzem, és ezt nem lehet elégszer elmondani!
Az első nap kezdetét vette az oktatás. Egyfajta bemelegítésként, alapozásként munkavédelmet, tűzvédelmet, balesetvédelmet és környezetvédelmet tanultunk. Egyfelől minden oktatást illik (azon túl, hogy kötelező) egy munkavédelmi oktatással kezdeni, másrészt pedig nekünk a tanmenet része az úgynevezett orientációs utazási gyakorlat, ahol a mozdonyvezetőt kísérjük el egy nappali és egy éjszakai szolgálatra.
12 éve | M Imre | 0 hozzászólás
Ismét megbizonyosodhattunk róla, hogy a vasúton a legfontosabb: a papír!
Már ismerősökként üdvözöljük egymást reggel a tanteremben, bár még nem mindenki ismer mindenkit név szerint. Az első két padon spirálozott jegyzetek, és a „piros könyvek”. F.1-es, F.2.-es Utasítások, és a Forgalmi Utasításhoz tartozó függelék. És a leendő mozdonyvezetők, a tanfolyami hallgatók előtt is szép halomban gyűlnek a papírok, dokumentumok.
|
|
12 éve | M Imre | 1 hozzászólás
Titokban döntött a MÁV-Start Zrt. a 64 éves Utasellátó, pontosabban annak belföldi étkezőkocsi szolgáltatása megszüntetéséről. A "robogó éttermek" pincérei, szakácsai június 15-én dolgoznak utoljára, bár ezt ők még nem tudják. Ám a spóroló vasúttársaság pontatlan becsléssel mutatta ki, miért nem éri meg fenntartani a szolgáltatást.
A MÁV-Start Zrt. ugyan maga sem tudja pontosan kiszámolni, veszteséges-e a belföldi étkezőkocsik fenntartása és üzemeltetése, mindenesetre az állami tulajdonú MÁV-leánycég a takarékosság indokával hozott gyors döntést az InterCity (IC) vonatokhoz kapcsolódó plusz szolgáltatás leállításáról.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás